INFORMATION

KONTAKTA OSS!
VÄLKOMMEN ATT KONTAKTA OSS PÅ HÖGANÄSHEMS KUNDCENTER.

KUNDCENTER TELEFONTIDER
042- 33 78 78

Måndag - fredag 10-12 & 13-15
Lunchstängt 12:00-13:00

Helgdagar och vissa klämdagar har vi stängt.

ÖPPETTIDER
Endast bokade besök.

Nyckelutlämning i samband med att ditt kontrakt börjar gälla sker från kl. 13.00 samma dag som kontraktet börjar gälla. Om det är en helg hämtar du nyckeln första vardagen efter.
Läs mer här för information gällande inflyttning. 

Kontakta oss gärna via kundformuläret Frågor & Svar.

 
SERVICEANMÄLAN - FELANMÄLAN

Felanmälan görs dygnet runt via Mina Sidor.
Har du inte möjlighet att logga in på Mina Sidor kan felanmälan istället göras på telefon
042-33 78 78 vardagar mellan kl 10-12 & 13-15.



AKUTA FEL - SOS ALARM

010-470 52 52

Detta nummer rings endast vid akuta fel i din lägenhet när det är fara för fastigheten. Akuta fel är inte droppande kranar, ej fungerande spisplattor, trasiga säkringar eller liknande. Detta felanmäler du som vanligt. Efter kontorstid är det Securitas som tar emot samtalen.

SECURITAS STÖRNINGSJOUR

010-470 52 52

Hos Höganäshem skall du bo tryggt. Du har därför möjlighet att kontakta vår trygghetsjour om störningar förekommer utanför ordinarie arbetstid. Kontakta Bovärden om störningarna är återkommande. 


SKADEDJUR - NOMOR

0771-122 300

Om du har problem med skadedjur, till exempel myror och getingar så ringer du till Nomor. Tala om att du är hyresgäst hos Höganäshem.


PARKERING - SYDPARK 

042-16 01 80

Sydpark ansvarar för parkeringsbevakningen vid Höganäshems fastigheter. Vid behov når du Sydpark på måndag - torsdag mellan 09.00-12.00.

Alla tider ovan avser helgfria vardagar

ADRESS: 
AB Höganäshem
Box 96
263 21 Höganäs

BESÖKSADRESS: 
Östra Parkgatan 2