Har något blivit fel i din lägenhet eller bostadsområde?
Ingen fara vi hjälper dig när det inte funkar. Om felet inte är akut är det enklast är att felanmäla via Mina sidor.
När det uppstår fel i lägenheten eller i ditt område som behöver åtgärdas ska du göra en felanmälan. Vid akuta fel som inte kan vänta, till exempel en vattenläcka, ska du alltid ringa oss. Om felet inte är akut är det enklast att göra din felanmälan på Mina sidor. Har du inte möjlighet att logga in kan felanmälan istället göras på telefonnummer 042 - 33 78 70, måndag-fredag mellan klockan 09.30-11.00.
Vid akuta fel ringer du till 070-39 10 199.
Detta nummer rings endast vid akuta fel i din lägenhet när det är fara för fastigheten. Akuta fel är inte droppande kranar, ej fungerande spisplattor, trasiga säkringar eller liknande. Detta felanmäler du som vanligt. Efter kontorstid är det Taxi Höganäs som tar emot samtalen.
Ohyra
Upptäcker du skadeinsekter i lägenheten ska du omedelbart kontakta Nomor på telefon 0771 - 122 300. Tala om att du är hyresgäst hos Höganäshem.
Störningsjour
På arbetstid (måndag-fredag kl 8-16) ringer du din bovärd om du upplever störningar från din granne. Övrig tid ringer du Securitas på 010 - 470 52 52.
För lokalhyresgäster
Har du ett lokalkontrakt loggar du in eller skapar ett konto via Felanmälan lokaler.