INFORMATION
VÄLKOMMEN ATT KONTAKTA HÖGANÄSHEMS KUNDSERVICE
Nedan hittar du våra telefontider och viktiga kontaktuppgifter för olika ärenden. För akuta fel, skadedjur eller parkeringsfrågor, vänligen använd angivna nummer.
Vi ser fram emot att hjälpa dig!
KUNDSERVICE & FELANMÄLANS TELEFONTIDER
Tel: 042- 33 78 78
Måndag - fredag 10:00-12:00 & 13:00-15:00
Lunchstängt 12:00-13:00
Helgdagar och vissa klämdagar har vi stängt.
BESÖKSTIDER
För att ge dig bästa service, vänligen boka en tid i förväg innan ditt besök.
Kontakta oss gärna via kundformuläret Frågor & Svar.
Nyckelutlämning i samband med att ditt kontrakt börjar gälla sker från kl. 13.00 samma dag som kontraktet börjar gälla. Om det är en helg hämtar du nyckeln första vardagen efter.
Läs mer här för information gällande inflyttning.
SERVICEANMÄLAN - FELANMÄLAN
Tel: 042- 33 78 78
Måndag - fredag 10:00-12:00 & 13:00-15:00
Lunchstängt 12:00-13:00
Felanmälan går att göra dygnet runt via Mina Sidor.
AKUTA FEL - SOS ALARM
010-470 52 52
Detta nummer rings endast vid akuta fel i din lägenhet när det är fara för fastigheten. Akuta fel är inte droppande kranar, ej fungerande spisplattor, trasiga säkringar eller liknande. Detta felanmäler du som vanligt. Efter kontorstid är det Securitas som tar emot samtalen.
SECURITAS STÖRNINGSJOUR
010-470 52 52
Hos Höganäshem skall du bo tryggt. Du har därför möjlighet att kontakta vår trygghetsjour om störningar förekommer utanför ordinarie arbetstid. Kontakta Bovärden om störningarna är återkommande.
SKADEDJUR - NOMOR
0771-122 300
Om du har problem med skadedjur, till exempel myror och getingar så ringer du till Nomor. Tala om att du är hyresgäst hos Höganäshem.
PARKERING - SYDPARK
042-16 01 80
Sydpark ansvarar för parkeringsbevakningen vid Höganäshems fastigheter. Vid behov når du Sydpark på måndag - torsdag mellan 09.00-12.00.
Alla tider ovan avser helgfria vardagar
ADRESS:
AB Höganäshem
Box 96
263 21 Höganäs
Östra Parkgatan 2