Kundservice
042-33 78 78
Telefontider |
|
Måndag |
10-12 & 13-15 |
Tisdag |
10-12 & 13-15 |
Onsdag |
10-12 & 13-15 |
Torsdag |
10-12 & 13-15 |
Fredag |
10-12 & 13-15 |
Lunchstängt 12:00-13:00 Vi tar endast emot bokade besök i vår reception. För att boka tid kontakta kundservice via mail eller telefon. Kontakta oss via kundformuläret Frågor & Svar.

Felanmälan
Felanmälan görs dygnet runt via Mina Sidor.Har du inte möjlighet att logga in på Mina Sidor kan felanmälan istället göras på telefon 042-33 78 78 vardagar mellan kl 10-12 & 13-15.
Akuta fel 010-470 52 52
Detta nummer rings endast vid akuta fel i din lägenhet när det är fara för fastigheten. Akuta fel är inte droppande kranar, ej fungerande spisplattor, trasiga säkringar eller liknande. Detta felanmäler du som vanligt. Efter kontorstid är det Securitas som tar emot samtalen.
Securitas Störningsjour 010-470 52 52
Hos Höganäshem skall du bo tryggt. Du har därför möjlighet att kontakta vår trygghetsjour om störningar förekommer utanför ordinarie arbetstid. Kontakta Bovärden om störningarna är återkommande.
Skadedjur - Nomor 0771-122 300
Om du har problem med skadedjur, till exempel myror och getingar så ringer du till Nomor. Tala om att du är hyresgäst hos Höganäshem.
Parkering - Sydpark
042-16 01 80
Sydpark ansvarar för parkeringsbevakningen vid Höganäshems fastigheter. Vid behov når du Sydpark på måndag - torsdag mellan 09.00-12.00.
Alla tider ovan avser helgfria vardagar
|
Adress AB Höganäshem Box 96 263 21 Höganäs
BesöksadressÖstra Parkgatan 2
|